top of page
pre viac informácií
alebo cenovú ponuku
pre viac informácií
alebo cenovú ponuku
pre viac informácií
alebo cenovú ponuku
OTVÁRANIE ZABUCHNUTÝCH DVERÍ
VOLAJTE
0905-369-258
REKLAMÁCIA
V prípade že sa rozhodnete reklamovať produkt alebo montáž, reklamáciu je možné uplatniť v záručnej dobe a vzťahuje sa výhradne na produkty predané alebo montované našou firmou DANIEL BAŠO - bezpečnostné uzamykacie systémy.
Pripravili sme pre vás návod, ako postupovať v prípade reklamácie zakúpeného produktu. Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do 30 kalendárnych dní (od doručenia písomnej reklamácie), ako nám ukladá zákon.
Ako postupovať v prípade reklamácie ?
Najrýchlejší spôsob reklamácie vedie cez naše obchodné oddelenie. Vašu reklamáciu je potrebné zaslať na e-mailovú adresu: obchod(at)bezpecnostnedvere.sk alebo poštou na adresu uvedenú v sekcii KONTAKT.
Čo budete potrebovať pri nahlásení reklamácie?
-
reklamačný protokol (nájdete tu)
-
kópia dokladu o kúpe
-
záručný list
-
fotodokumentáciu poškodenia výrobku (je nutné priložiť k e-mailovej alebo poštovej reklamácii)
-
v prípade bezpečnostných dverí (číslo bezpečnostných dverí)
-
uviesť presný dátum a popis poškodenia
-
iné
Obchodné oddelenie vás bude do 3 dní kontaktovať. V prípade oprávnenej reklamácii, bude do 30 dní vybavená.
Záruka na bezpečnostné dvere FORNOX sa nevzťahuje v prípade:
-
poškodenia spôsobené ohňom, nehodou, pri páčení alebo inej neoprávnenej manipulácií s dvermi, nesprávnym používaním výrobku, neodborným nastavením alebo opravou neoprávnenou osobou či neautorizovaným partnerom FORNOX
-
poškodenie spôsobené neodbornou inštaláciou či úpravou (kompletnú montáž, nastavenie a úpravu dverí môžu zaistiť len autorizovaní partneri FORNOX, ktorí vlastnia licenciu na prevádzkovanie Technickej služby)
-
záruka sa nevzťahuje ani na používanie výrobku spôsobom nezlučiteľným s návodom na použitie, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v Slovenskej republike.
Pre našich zákazníkov ponúkame pozáručný servis:
-
nastavenie a premazanie pántov bezpečnostných dverí
-
oprava a výmena zámku bezpečnostných dverí
-
výmena tesnenia na zárubni, bezpečnostných dverách FORNOX
-
výmena bezpečnostnej cylindrickej vložky
-
výmena prahu
Všetky vyššie uvedené služby v rámci pozáručného servisu sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka.
Niekoľko bezpečnostných tipov:
-
bezpečnostné dvere sú ešte viac bezpečné v uzamknutom stave
-
pri strate alebo odcudzení kľúča, čo najskôr vymeňte bezpečnostnú vložku
-
ak máte problém s hladkým zasunutím kľúča do vložky, skontrolujte či sa vo vložke nenachádza cudzí predmet
-
v prípade ohnutého alebo nalomeného kľúča, vám odporúčame takýto kľúč nepoužívať z dôvodu poškodenia cylindrickej vložky
-
v prípade keď uzamykací mechanizmus dverí sa nezasúva ľahko, skontrolujte či nie sú znečistené otvory v zárubni do ktorých sa zasúvajú uzamykacie body
-
pri otváraní dverí s osadenou guľou z vonkajšej strany kovania je správne otvoriť dvere spôsobom, že s jednou rukou si pritiahnete dvere a druhou rukou otočíte kľúčom
-
zostali ste vymknutý pred dverami, kľúč zvnútra alebo máte jednoducho zabuchnuté dvere? Nie ste prvý a ani posledný ale nikdy sa nepokúšajte otvoriť dvere sami. Väčšinou skončíte s ešte väčším poškodením dverí, na otvorenie vašich dverí si zavolajte odborníka
Neváhajte sa na nás obrátiť s vašimi požiadavkami na zabezpečenie domácnosti alebo majetku. Radi sa vám budeme venovať počas našich otváracích hodín. V prípade, že vám nevyhovujú naše otváracie hodiny, kontaktujte nás telefonicky alebo priamo cez náš webový kontaktný formulár a dohodneme si iný čas stretnutia.
na stiahnutie
reklamácia
bottom of page